Online: 58 users, 2,764 guests. Total: 1,189,060 users, 587,707 photos, 62,935 videos
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Ek sal nog love om swart vroue te naai nog nie een gespyker nie
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Moet ons asseblief nie laat hang nie, vertel ons meer van die avonture en wys ons meer van hierdie pragtige vrou.
|
![]() |
![]() |
Weskaap swartpiel |
![]() |
|
||||
![]() Dagse almal
So lekker om te lees hoe wit mense in die nuwe suid afrika integreer en passievol is oor interracial sex. Dis hoogtyd dat mense hulle minds oop maak sodat die land saam kan integreer en groie so lekker om te hoor hoe almal praat Niks maak my piel harder en jagser as a wit vrou pussy nie. Wil graag heel dag elkedag wit poes naai. Ek bly in a klein wynlandse dorp ini kaap en voel al die vibes wat wit vrouens my gee as ons gesels, maar voel ook hul sal net nie die kleur grens kruis nie. Dis my ervaaring oor die algemeen waar ek bly. Lyk my dinge virander staadig maar seker. Cheers mense |
![]() |
![]() |
Gebruik haar |
![]() |
|
||||
![]() Ons is mal oor die idee dat sy haarself oorgee aan n groep wit mans wat haar gebruik om hulle vuilste swart piel fantasie uit te leef
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||
![]() Wow…wat leuk om deze Afrikaanse thread te lezen! Ik kan heel veel begrijpen en verstaan. Ik ben Tirza uit Amsterdam, Nederland. Ik ben een gescheiden moeder van 2 dochters van 23 en 20 jaar. Al sinds mijn jeugd vind ik het fijn om door blacks en moslims gebruikt te worden.
Lijkt me leuk om met deze groep contact te hebben! Fuck each other on phim sex việt nam Last edited by ingridguerci94; 01-30-2024 at 01:24 AM.. |
![]() |
![]() |
Tags |
blanke vroue, cuckold, interrase, south africa, wit vroue |
|
|